Obserwatorzy

poniedziałek, 15 lipca 2013

Farbowanie: Garnier Olia 10 bardzo jasny blond


Przyszedł czas na kolejne farbowanie i test kolejnej nowości. 


Tym razem kupiłam nowość Olia od Garnier w odcieniu 10 bardzo jasny blond.  



Jest to farba bez amoniaku, która dzięki zawartym olejkom ma dodatkowo pielęgnować włosy i zapobiegać zniszczeniom.



Do farby dołączona jest dość duża, świetnie pachnąca odżywka. Zaletą jest to, że absolutnie nie śmierdzi, nie drażni nosa, nie podrażnia też skóry głowy. Efekt po 30 minutach był następujący:


Odcień wyszedł naturalny, ani zbyt chłodny, ani też z ciepłymi tonami.



Odrost jest dobrze pokryty i nie ma różnicy między świeżo zafarbowanym odrostem, a resztą włosów.



Na włosach od razu po farbowaniu zapach typowy dla farb znika. Kolejny hit od `Garnier` :).



Pozdrawiam!

28 komentarzy:

  1. Właśnie przed chwilą farbowałam włosy tą farbą w kolorze jasny blond:>
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to rozwiałas moje wątpliwości - bo tez poważnie zastanawiałam się nad wypróbowaniem tej farby, ale ciekawa byłam jak poradzi sobie z odrostami :D przed następnym farbowaniem lecę po Olię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie garniery które wyprubowałam śmierdziały niezmiernie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałam się aż takiego efektu, ale to dobrze, bo sama planowałam wypróbować tej nowości. Wciąż tylko nie mogę zdecydować się na kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, ale fajny odcień! Musze wypróbować, a jak ze spłukiwaniem? Czy jest trwała, czy szybko zmywa się z włosków?
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawiła mnie ta farba więc wypróbuję ;) mimo że ma wykupiony pakiet 3 farb Colour Natural :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo ładny, naturalny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Następnym razem mam zamiar jej użyć do farbowania moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ciemnych odcieniach już jest gorzej :) Bo mi się zmyła niestety (: Ale czytałam, ze dla blondasków to rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej;) Mam pytanko odnośnie farby szwarckopf color mask 1010.Czy to aby na pewno farba czy możne rozjaśniacz.A ten Garnier, który prezentujesz? Rozjaśniaczy nie chce widzieć na oczy.Farbowałam szwarckopfem wczoraj odrosty i wyszło okey.Jednak ten silny zapach,po którym głowa mnie bolała przez resztę dnia,daje do myślenia.I prawdopodobnie będę szukać czegoś innego.Powiedz jeszcze co robisz,że masz taki ładny kolor na długości,bo mi żółkną,mimo Kallosa silver reflex.
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie są rozjaśniacze :)

      Usuń
    2. na długości mi nie żółkną, za to żółkną przy odrostach, też używam fioletowego szamponu :)

      Usuń
  11. muszę ją kupić, kusi mnie cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyszło :) Pięknie Ci w takim blondzie, a opinia o farbach się potwierdza kolejny raz :) HIT jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor ladny i rownomierny po tej farbce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie za chlodno ;/
    Teraz chce uzyc garnier naturals 10, Tobie ladnie wychodziło, boje sie, ze u mnie wyjdzie za ciemno, ale nie chce juz platyny ;) chce cos bardziej naturalego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wyszło bo swoje naturalki masz dosyć jasne u mnie już nie wyszłoby tak ładnie ...

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie ten kolor czeka juz 2 tyg na farbowanie:) ciekawe co mi wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor! Alez mi sie tęskni do takich jasnych włosków, ale boję się że po rozjaśnieniu połowa mojego owłosienia wypadnie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się... jestem właśnie przed farbowaniem... i zastanawiam się jaką tym razem nałożyć farbę.... mam jasne włosy... rozjaśniane na baRDZO jasny blond i chciałabym je przyciemnić na średni blond... niestety ciemniejsze farby i tak wychodzą mi na jasno.... i nie wiem co zrobić... :9

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie niestety ta farba strasznie szybko się wypłukała ale u Ciebie widać świetny efekt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny kolor wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś swietna! od dawna przegladam Twojego bloga... ja dopiero zaczynam blogować, dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie - http://fashionisinspirations.blogspot.com/ Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Po Twoim poście ostatecznie się przekonałam. Jutro wędruję po tę farbę, bo obecnie w Rossmannie jest w promocji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)