Obserwatorzy

wtorek, 18 września 2012

Farbowanie włosów - z blondu na ombre hair


Z blondu na brązowe ombre hair!
Nie to nie moje włosy :D kilka dni temu farbowałam Izę, która chciała jakiejś odmiany.


Wybrała dla siebie dwie farby, które na jej długie włosy ledwo starczyły. Garnier 4.3 złoty brąz, dość ciepły, czekoladowy odcień.



Włosy przed wszystkim




Na początek podcięłyśmy delikatnie końcówki włosów i nieco je wyrównałyśmy.


Dosłownie kilka cm, a dało to ogromną różnicę w wyglądzie końcówek oraz w miękkości.




Teraz czas na przygotowanie mieszanki. Wlewamy do miseczki i mieszamy do uzyskania jednolitej konsystencji.







Zaczynam od odrostów, przemieszczając się coraz niżej, przeciągając farbę do dołu.


Końcówki zostawiam nietknięte. Czekałyśmy jakieś 30 minut, po czym nastąpiło mycie i oto efekt po wysuszeniu:


Włosy są baaardzo błyszczące no i zmiana dosyć mocna. Kolor (choć nie widać tego na zdjęciach) w każdej partii włosów wyszedł nieco inaczej. Teraz po kilku dniach jest nieco wypłukany, a przejście między blondem, a brązem łagodniejsze.




czekoladka! ;)


Efekt przed i po :))).


wiecie jak jest :P

37 komentarzy:

  1. efekt ładny, aczkolwiek ja bym się nie odwazyla :) wolalabym zostac przy blondzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj nie :( Efekt jaki daje ombre kojarzy mi się ze zniszczonymi końcówkami
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie i odwaznie, ja tez mialam jasne blondy i jak przyciemnialam to na poczatek wybralam 8.0, a teraz uzywam 7.1 i 7.0 a i tak jest ogromna roznica, bo wlosy sa ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba i się efekt jaki daje Ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się bardziej podoba ombre :) Włosy nabrały blasku i wyglądają zdrowiej ;) Jak granica się nieco zatarła to wyglądały pewnie jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie bardziej podoba mi się wersja pierwotna - blond ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. juz myslalam ze to Twoja metamorfoza:) ładnie wyszło, ale ja bym sie na to nie odwazyla

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie :) Bardzo mi się podoba i koleżance bardzo pasuje ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. o wiele lepiej niz wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt u Izy jest super;) slicznie wyglada;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham ombre!;d
    a demotywator okropny!;d
    zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi zrobisz takie włoski. Cudnie wyszły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladnie wyszlo :) ja bym sobie sama zrobila sraczke na glowie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej podobał mi się kolor poczatkowy;)
    Ale to Ona ma się czuć dobrze ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. super jej pasuje ten ciemniejszy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dwóch lat malowałam brązowe włosy na blond, teraz mam już dość spore odrosty ponieważ chciałam wrócić do naturalnego koloru. Dziś miałam zamiar pomalować całe włosy na brąz ale po przeczytaniu tego wpisu chyba zrobię ombre ;ddd

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny efekt, demotywator też spoko ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Też się z początku wystraszyłam, że to Twoje włoski ;)
    Wyszło ładnie i Izie do twarzy w tym kolorze, ale szalenie podoba mi się jej odcień blondu. Zdradzisz czym farbowała? ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. tutaj akurat mam zafarbowane byle jaką blond farbą, wcześniej mialam kilkumiesięczną przerwę i swoje naturalne włosy (na koncach pozostawiłam blond farbe przez co też miałam ombre), później znudziły mi się chciałam powrotu do blondu, jednak stwierdziłam już po fakcie że w sumie mam dość tego blondu i trzeba coś zmienić :P także sięgnęłam po ciemną farbę. Teraz mój kolor jest o wiele lepszy! Spłukał się nieco, dużo bardziej wyrównał, na zdjęciach wygląda to troche marnie :P ale dłuugo długo przed tym etapem naturalnych włosów farbowałam Palette A10 ultrapopielaty blond, wiele dziewczyn mnie pytało jakiej farby używam, nie miałam żółtych odcieni, chłodniejszy odcień blondu, jeśli chcesz takiego efektu to polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź. Ta farbka faktycznie daje ładny kolor, niestety ma w składzie coś co mnie uczula i nie mogę jej stosować :(

      Usuń
  20. Wow! Ale zmiana :) Koleżanka ma naprawdę ładne włosy. Podobał mi się ten blond, ale zmiana na ombre też fajnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezła odmiana :) Na początku aż cię nie poznałam bo przyzwyczajona byłam do blondu ale teraz też jest bardzo ładnie :) Ombre jest super :) Ja osobiście mam coś w stylu ognistych od czerwonych po blond :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt ladny, ale powiedzialabym ze wyszedl kolor rudy niz braz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo mi sie podoba efekt ;-) rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zmiana! Za to ostatanie zdjecie mnie powalilo hahhahaha! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)